Campaign
Assistant van
HubSpot

image 4 (2)

Het creëren van effectieve marketingcampagnes is voor veel bedrijven een uitdaging. Het vereist niet alleen creativiteit en strategisch inzicht, maar ook de juiste middelen en tools om aantrekkelijke marketing uitingen te maken. Gelukkig is er nu een oplossing die bedrijven kan helpen bij het vereenvoudigen van dit proces: de Campaign Assistant. Een gratis AI-Marketing asset creator aangeboden door HubSpot.

 

De kracht van AI in marketing

Het creëren van effectieve marketingcampagnes is voor veel bedrijven een uitdaging. Het vereist niet alleen creativiteit en strategisch inzicht, maar ook de juiste middelen en tools om aantrekkelijke marketing uitingen te maken. Gelukkig is er nu een oplossing die bedrijven kan helpen bij het vereenvoudigen van dit proces: de Campaign Assistant. Een gratis AI-Marketing asset creator aangeboden door HubSpot. Het creëren van effectieve marketingcampagnes is voor veel bedrijven een uitdaging. Het vereist niet alleen creativiteit en strategisch inzicht, maar ook de juiste middelen en tools om aantrekkelijke marketing uitingen te maken. Gelukkig is er nu een oplossing die bedrijven kan helpen bij het vereenvoudigen van dit proces: de Campaign Assistant. Een gratis AI-Marketing asset creator aangeboden door HubSpot. Het creëren van effectieve marketingcampagnes is voor veel bedrijven een uitdaging. Het vereist niet alleen creativiteit en strategisch inzicht, maar ook de juiste middelen en tools om aantrekkelijke marketing uitingen te maken. Gelukkig is er nu een oplossing die bedrijven kan helpen bij het vereenvoudigen van dit proces: de Campaign Assistant. Een gratis AI-Marketing asset creator aangeboden door HubSpot.

brad-neathery-mGH253KbfaY-unsplash

De kracht van AI in marketing

Het creëren van effectieve marketingcampagnes is voor veel bedrijven een uitdaging. Het vereist niet alleen creativiteit en strategisch inzicht, maar ook de juiste middelen en tools om aantrekkelijke marketing uitingen te maken. Gelukkig is er nu een oplossing die bedrijven kan helpen bij het vereenvoudigen van dit proces: de Campaign Assistant. Een gratis AI-Marketing asset creator aangeboden door HubSpot. Het creëren van effectieve marketingcampagnes is voor veel bedrijven een uitdaging. Het vereist niet alleen creativiteit en strategisch inzicht, maar ook de juiste middelen en tools om aantrekkelijke marketing uitingen te maken. Gelukkig is er nu een oplossing die bedrijven kan helpen bij het vereenvoudigen van dit proces: de Campaign Assistant. Een gratis AI-Marketing asset creator aangeboden door HubSpot. Het creëren van effectieve marketingcampagnes is voor veel bedrijven een uitdaging. Het vereist niet alleen creativiteit en strategisch inzicht, maar ook de juiste middelen en tools om aantrekkelijke marketing uitingen te maken. Gelukkig is er nu een oplossing die bedrijven kan helpen bij het vereenvoudigen van dit proces: de Campaign Assistant. Een gratis AI-Marketing asset creator aangeboden door HubSpot.

Werkwijze

Strakke planning & maximaal resultaat

Door een strategische aanpak en duidelijk stappenplan leveren we onze websites altijd op met een duidelijk doel voor ogen. Hierdoor wordt de synergie tussen design, development en marketing versterkt om maximaal resultaat te behalen. Hoe we dat doen? Dat kunnen we in 5 stappen vertellen.

Een websiteproject begint met het in kaart brengen van de wireframes. In deze essentiële stap is het van belang om input te hebben in de vorm van user stories en ook het doel van de website goed voor ogen te hebben. Wireframing is in feite het creëren van een schets van de website die de basisstructuur van de pagina’s laat zien. In deze fase laten we alle designelementen zoals kleuren of afbeeldingen nog achterwege, het gaat hierbij puur om het doel van de pagina’s. De uiteindelijke wireframes helpen onze designers te focussen op de gebruikerservaring (UX) door de navigatie en interactie op de website begrijpbaar te maken. In deze fase van de website wordt continu getoetst of de uitwerking van de pagina functioneel is voor de bezoeker. Uiteindelijk zorgt deze fase ook voor efficiëntie in het verdere verloop van het project. Hoe duidelijker we de wireframes kunnen opstellen, hoe vloeiender het proces verder verloopt.

2

3

4

5

1. Wireframing

Een websiteproject begint met het in kaart brengen van de wireframes. In deze essentiële stap is het van belang om input te hebben in de vorm van user stories en ook het doel van de website goed voor ogen te hebben. Wireframing is in feite het creëren van een schets van de website die de basisstructuur van de pagina’s laat zien. In deze fase laten we alle designelementen zoals kleuren of afbeeldingen nog achterwege, het gaat hierbij puur om het doel van de pagina’s. De uiteindelijke wireframes helpen onze designers te focussen op de gebruikerservaring (UX) door de navigatie en interactie op de website begrijpbaar te maken. In deze fase van de website wordt continu getoetst of de uitwerking van de pagina functioneel is voor de bezoeker. Uiteindelijk zorgt deze fase ook voor efficiëntie in het verdere verloop van het project. Hoe duidelijker we de wireframes kunnen opstellen, hoe vloeiender het proces verder verloopt.

2. Design

2

3. Development

3

4. Content

4

5. Livegang

5

De kracht van AI in marketing

Het creëren van effectieve marketingcampagnes is voor veel bedrijven een uitdaging. Het vereist niet alleen creativiteit en strategisch inzicht, maar ook de juiste middelen en tools om aantrekkelijke marketing uitingen te maken. Gelukkig is er nu een oplossing die bedrijven kan helpen bij het vereenvoudigen van dit proces: de Campaign Assistant. Een gratis AI-Marketing asset creator aangeboden door HubSpot. Het creëren van effectieve marketingcampagnes is voor veel bedrijven een uitdaging. Het vereist niet alleen creativiteit en strategisch inzicht, maar ook de juiste middelen en tools om aantrekkelijke marketing uitingen te maken.

Praat met je leads

Je wil leads goed kunnen bereiken als ze bij de sales afdeling terecht komen. Vaak worden dezelfde e-mails tientallen keren per dag verstuurd, naar wat als je dit automatiseert? Dan hou je meer tijd over voor het bijhouden van je contacten in het CRM!

2

3

4

De kracht van AI in marketing

Het creëren van effectieve marketingcampagnes is voor veel bedrijven een uitdaging. Het vereist niet alleen creativiteit en strategisch inzicht, maar ook de juiste middelen en tools om aantrekkelijke marketing uitingen te maken. Gelukkig is er nu een oplossing die bedrijven kan helpen bij het vereenvoudigen van dit proces: de Campaign Assistant. Een gratis AI-Marketing asset creator aangeboden door HubSpot. Het creëren van effectieve marketingcampagnes is voor veel bedrijven een uitdaging. Het vereist niet alleen creativiteit en strategisch inzicht, maar ook de juiste middelen en tools om aantrekkelijke marketing uitingen te maken.

Hoe werkt het?

Het gebruik van de Campaign Assistant is eenvoudig en intuïtief. Je begint met het selecteren van het type marketing uiting dat je wilt maken, bijvoorbeeld een Facebook-postafbeelding. Vervolgens kun je je merkstijl en kleurenpalet opgeven, evenals eventuele specifieke tekst of slogans die je wilt opnemen. Zodra je deze informatie hebt verstrekt, zal de AI van HubSpot aan het werk gaan en binnen enkele seconden een aangepaste afbeelding genereren die perfect past bij de marketing behoeften.

Klik hier om direct toegang te krijgen tot deze geweldige tool.

Download hier
de inside guide

Download
addmark-seo-migratie-template-mockup 1-1

Conclusie

Met de Campaign Assistant heeft HubSpot een gamechanger geïntroduceerd in de wereld van digitale marketing. Deze gratis AI-tool stelt marketeers van alle niveaus in staat om snel en eenvoudig hoogwaardige marketingmaterialen te creëren. Of je nu een klein bedrijf runt of deel uitmaakt van een groot marketingteam, Campaign Assistant kan je helpen tijd en geld te besparen, terwijl je de effectiviteit van je marketingcampagnes verhoogt.
Terug naar overzicht