by VISMA logo black 2

Veiligheid voorop bijde nieuwe website voor Behaav!

Bij Behaav helpen ze organisaties met bewustwording en cyberveilig gedrag. Daardoor is er een mooie connectie met het HubSpot CMS, waarbij veiligheid essentieel is. Dat is natuurlijk niet het enige, want er zijn genoeg voordelen te noemen om voor het HubSpot CMS te kiezen en een prachtige website op te leveren.

  • Home
  • Cases
  • Veiligheid voorop bijde nieuwe website voor Behaav!
Group 143
Rekening gehouden
met user stories
Verzamelen van
de juiste data
Uitgebreide
personalisatiemogelijkheden
Over Behaav

Een veilige en doelgroepgerichtewebsite voor Behaav

Behaav heeft bij Addmark aangeklopt om een nieuwe website te ontwikkelen met het HubSpot CMS. Ze maken gebruik van het HubSpot CRM en aanvullende Hubs, zodat het CMS naadloos aansluit bij de andere systemen. Er is gestart met het opzetten van wireframes, waarbij we rekening hebben gehouden met de user stories. Dit is een essentieel onderdeel om een duidelijk verhaal te vertellen voor de diverse doelgroepen. Vervolgens zijn de wireframes tot leven gebracht in het design, waarbij we nauwlettend het brandbook hebben gevolgd. Uiteindelijk hebben we met development en de juiste content de website tot leven gebracht en op het wereldwijde web gezet.

Synergie met alle Hubs

Korte deadline en een uitgebreide website

Doordat Behaav al werkt met andere Hubs van HubSpot, kunnen we alle touch points combineren om tot krachtige resultaten te komen. Denk hierbij aan de personalisatie mogelijkheden op de website in de vorm van smart content. Hierbij kan de inhoud van de pagina’s zich aanpassen op basis van de lifecycle stage van de bezoeker. Daarnaast worden ook interacties met de website vastgelegd op de klantkaart en kan je pro-actief handelen als er specifieke pagina’s zijn bekeken. Stuur bijvoorbeeld geautomatiseerde mails vanuit de contacteigenaar op basis van de paginaweergaven of een automatische taak voor je salesmanager na meer dan 10 pagina’s bekeken te hebben. Kortom, het opent veel deuren voor persoonlijke marketing en sales!

seo-galaxy-zZ7J5qri6qY-unsplash kobu-agency-Tk4y5IEp5mc-unsplash brad-neathery-mGH253KbfaY-unsplash kobu-agency-7okkFhxrxNw-unsplash (1)
seo-galaxy-zZ7J5qri6qY-unsplash kobu-agency-Tk4y5IEp5mc-unsplash brad-neathery-mGH253KbfaY-unsplash kobu-agency-7okkFhxrxNw-unsplash (1)
Werkwijze

Strakke planning & maximaal resultaat

Door een strategische aanpak en duidelijk stappenplan leveren we onze websites altijd op met een duidelijk doel voor ogen. Hierdoor wordt de synergie tussen design, development en marketing versterkt om maximaal resultaat te behalen. Hoe we dat doen? Dat kunnen we in 5 stappen vertellen.

Een websiteproject begint met het in kaart brengen van de wireframes. In deze essentiële stap is het van belang om input te hebben in de vorm van user stories en ook het doel van de website goed voor ogen te hebben. Wireframing is in feite het creëren van een schets van de website die de basisstructuur van de pagina’s laat zien. In deze fase laten we alle designelementen zoals kleuren of afbeeldingen nog achterwege, het gaat hierbij puur om het doel van de pagina’s. De uiteindelijke wireframes helpen onze designers te focussen op de gebruikerservaring (UX) door de navigatie en interactie op de website begrijpbaar te maken. In deze fase van de website wordt continu getoetst of de uitwerking van de pagina functioneel is voor de bezoeker. Uiteindelijk zorgt deze fase ook voor efficiëntie in het verdere verloop van het project. Hoe duidelijker we de wireframes kunnen opstellen, hoe vloeiender het proces verder verloopt.

2
3
4
5
1. Wireframing

Een websiteproject begint met het in kaart brengen van de wireframes. In deze essentiële stap is het van belang om input te hebben in de vorm van user stories en ook het doel van de website goed voor ogen te hebben. Wireframing is in feite het creëren van een schets van de website die de basisstructuur van de pagina’s laat zien. In deze fase laten we alle designelementen zoals kleuren of afbeeldingen nog achterwege, het gaat hierbij puur om het doel van de pagina’s. De uiteindelijke wireframes helpen onze designers te focussen op de gebruikerservaring (UX) door de navigatie en interactie op de website begrijpbaar te maken. In deze fase van de website wordt continu getoetst of de uitwerking van de pagina functioneel is voor de bezoeker. Uiteindelijk zorgt deze fase ook voor efficiëntie in het verdere verloop van het project. Hoe duidelijker we de wireframes kunnen opstellen, hoe vloeiender het proces verder verloopt.

2. Design
2
3. Development
3
4. Content
4
5. Livegang
5
“De mannen van Addmark hebben een wereldprestatie geleverd met zijn allen. Een mooie, goed werkende website & binnen een mega strakke deadline? Chapeau!”
Marielle Kuipers Support Consultant - Visma | Raet
image 3 (6)
Uitgelichte cases

Projecten waar we trots op zijn

Case Peple
HubSpot Website

HubSpot & Peple: Alles draait om de mens.

Online Marketing

Een stijging in aanvragen van 700% (Clone) ...

Online Marketing

Een forse stijging in aanvragen voor Fruitlife

Online Marketing

Een stijging in aanvragen van 700% (Clone)

Case Behaav
HubSpot Website Full service

Veiligheid voorop bij de nieuwe website voor ...