Sales HUb
HubSpot Marketing Hub en Sales Hub vullen elkaar aan. Marketing trekt leads aan, Sales converteert ze tot klanten. Sales Hub biedt tools voor verkoop, zoals e-mailreeksen en offertes.
Een volledig inzichtelijk marketing-, sales- en serviceproces. Dat wilt ieder bedrijf! Met het HubSpot CRM krijg jij je klantdata inzichtelijk en zorg je voor productiviteit van alle teams binnen je bedrijf.
In het Customer Relationship Management systeem van HubSpot kan je alle waardevolle informatie van je (potentiële) klanten centraal bijhouden in één systeem. Zo heeft iedereen binnen de organisatie en van elke afdeling inzichtelijk wie de klanten en leads van het bedrijf zijn.
Het CRM is bedoeld voor elke afdeling van het bedrijf en daarom zijn er specifieke hubs voor marketing, sales en service.
Het HubSpot CRM biedt een gestructureerde tijdlijn per contact of bedrijf, waardoor alle relevante informatie gemakkelijk toegankelijk is. Deze overzichtelijke interface stelt gebruikers in staat om moeiteloos door de geschiedenis van interacties, notities en taken te navigeren.
Mail vanuit HubSpot of koppel je huidige email systeem aan HubSpot. Zo krijg je per contactpersoon of bedrijf een overzicht van alle emails die verstuurd zijn. Stuur je vaak dezelfde email? Maak dan gebruik van de templates in HubSpot. Zo heb je met één klik op de knop de gehele tekst in je email staan.
Gebruik de taakfunctie in HubSpot CRM om follow-up taken toe te wijzen voor contactpersonen of bedrijven. Stel herinneringen in om nooit een afspraak of taak te vergeten. Dit verbetert de tijdige opvolging en helpt bij het beheren van taken en afspraken voor een effectiever relatiebeheer.
Het HubSpot CRM biedt een heldere tijdlijn per contact of bedrijf, waardoor alle relevante gegevens gemakkelijk toegankelijk zijn. Deze overzichtelijke interface faciliteert het snel vinden van informatie, inclusief interacties, notities & taken. Het verbetert de efficiëntie van klantinteracties en relatiebeheer.
Door de chatfunctie op je website kunnen leads direct in gesprek gaan bij vragen. Een chatbot is beschikbaar buiten openingstijden, waardoor continue bereikbaarheid gewaarborgd is. Dit verbetert de klantenservice door snelle reacties en ondersteuning, wat leidt tot een betere gebruikerservaring.
Met het HubSpot CRM is je volledige sales pipeline overzichtelijk. Gebruik drag-and-drop om deals eenvoudig naar de juiste fase te verplaatsen. Dit biedt transparantie, waardoor iedereen weet in welke fase een deal zich bevindt. Het verbetert de samenwerking en de efficiëntie van het salesproces.
Het HubSpot CRM zelf is volledig gratis te gebruiken voor iedereen. Naast dat je gebruik kunt maken van het CRM, zijn er ook wat gratis functies te gebruiken voor marketing, sales en service activiteiten. Deze functies zijn altijd te gebruiken maar zijn wel beperkt. Als je meer oplossingen en mogelijkheden wilt op het gebied van sales, marketing of service, dan biedt HubSpot betaalde abonnementen.
HubSpot Marketing Hub en Sales Hub vullen elkaar aan. Marketing trekt leads aan, Sales converteert ze tot klanten. Sales Hub biedt tools voor verkoop, zoals e-mailreeksen en offertes.
Zichtbaarheid is cruciaal voor bedrijven, maar op relevante momenten. HubSpot Marketing Hub biedt tools voor effectieve marketing, zoals funnels en workflows.
HubSpot maakt het mogelijk om efficiënt goede service te bieden met chatbots, hulpartikelen en automatisering, wat tijd bespaart en klanttevredenheid bevordert.
De marketing hub van HubSpot is beschikbaar binnen verschillende abonnementsprijzen. Er is een gratis variant met basis tools en verder drie betaalde abonnementen. Afhankelijk van de tools die je wil gebruiken en het aantal marketing contacten die je wil benaderen is er een passend abonnement. Zo kun je snel aan de slag met HubSpot en is het daarnaast mogelijk om makkelijk op te schalen.