HubSpot
CRM platform

Een volledig inzichtelijk marketing-, sales- en serviceproces. Dat wilt ieder bedrijf! Met het HubSpot CRM krijg jij je klantdata inzichtelijk en zorg je voor productiviteit van alle teams binnen je bedrijf.

  • Home
  • HubSpot CRM platform
image 4
Hubspot CRM

Inzichtelijke data, dat wilt toch iedereen?

In het Customer Relationship Management systeem van HubSpot kan je alle waardevolle informatie van je (potentiële) klanten centraal bijhouden in één systeem. Zo heeft iedereen binnen de organisatie en van elke afdeling inzichtelijk wie de klanten en leads van het bedrijf zijn.

Het CRM is bedoeld voor elke afdeling van het bedrijf en daarom zijn er specifieke hubs voor marketing, sales en service.

image 3
HubSpot CRM features

Wat is er allemaal mogelijk binnen het CRM?

360° klantinzicht

Het HubSpot CRM biedt een gestructureerde tijdlijn per contact of bedrijf, waardoor alle relevante informatie gemakkelijk toegankelijk is. Deze overzichtelijke interface stelt gebruikers in staat om moeiteloos door de geschiedenis van interacties, notities en taken te navigeren.

Email tracking

Mail vanuit HubSpot of koppel je huidige email systeem aan HubSpot. Zo krijg je per contactpersoon of bedrijf een overzicht van alle emails die verstuurd zijn. Stuur je vaak dezelfde email? Maak dan gebruik van de templates in HubSpot. Zo heb je met één klik op de knop de gehele tekst in je email staan.

Maak taken aan

Gebruik de taakfunctie in HubSpot CRM om follow-up taken toe te wijzen voor contactpersonen of bedrijven. Stel herinneringen in om nooit een afspraak of taak te vergeten. Dit verbetert de tijdige opvolging en helpt bij het beheren van taken en afspraken voor een effectiever relatiebeheer.

Meeting link

Het HubSpot CRM biedt een heldere tijdlijn per contact of bedrijf, waardoor alle relevante gegevens gemakkelijk toegankelijk zijn. Deze overzichtelijke interface faciliteert het snel vinden van informatie, inclusief interacties, notities & taken. Het verbetert de efficiëntie van klantinteracties en relatiebeheer.

Chatbot funtie

Door de chatfunctie op je website kunnen leads direct in gesprek gaan bij vragen. Een chatbot is beschikbaar buiten openingstijden, waardoor continue bereikbaarheid gewaarborgd is. Dit verbetert de klantenservice door snelle reacties en ondersteuning, wat leidt tot een betere gebruikerservaring.

Pipeline management

Met het HubSpot CRM is je volledige sales pipeline overzichtelijk. Gebruik drag-and-drop om deals eenvoudig naar de juiste fase te verplaatsen. Dit biedt transparantie, waardoor iedereen weet in welke fase een deal zich bevindt. Het verbetert de samenwerking en de efficiëntie van het salesproces.

Pricing

Alle HubSpot
Hub prijzen

De marketing hub van HubSpot is beschikbaar binnen verschillende abonnementsprijzen. Er is een gratis variant met basis tools en verder drie betaalde abonnementen. Afhankelijk van de tools die je wil gebruiken en het aantal marketing contacten die je wil benaderen is er een passend abonnement. Zo kun je snel aan de slag met HubSpot en is het daarnaast mogelijk om makkelijk op te schalen.

image 3 (1)
Uitgelichte cases

Projecten waar we trots op zijn

Case Peple
HubSpot Website

HubSpot & Peple: Alles draait om de mens.

Online Marketing

Een stijging in aanvragen van 700% (Clone) ...

Online Marketing

Een forse stijging in aanvragen voor Fruitlife

Online Marketing

Een stijging in aanvragen van 700% (Clone)

Case Behaav
HubSpot Website Full service

Veiligheid voorop bij de nieuwe website voor ...