HubSpot Sales
De HubSpot sales hub beschikt over alle tools die je nodig hebt om de perfecte saleservaring te creëren. Volg de complete sales funnel, richt het salesproces efficiënt in en haal meer resultaat met het sales team.
Meer succes in sales
Om te zorgen dat je salesteam georganiseerd kan werken kun je gebruik maken van de HubSpot sales hub. Deze hub biedt alle salestools die je afdeling nodig heeft om te focussen op kwalitatieve leads.
Met diepere inzichten en automatiseringen bespaar je tijd en ligt er meer focus op de kwalitatieve leads. Het helpt om frictie te verwijderen en sneller een deal te sluiten.
Doordat de marketing-, sales- en service teams binnen HubSpot werken realiseer je groei. Met de HubSpot sales hub organiseer je alle salesactiviteiten vanuit één plek, bereik je de juiste personen en maak je groei inzichtelijk.
Salestools
Met HubSpot sales hub zorg je voor een salesproces op maat. Het salesteam werkt vanuit één systeem om de sales activiteiten effectiever in te zetten. Processen volgen elkaar naadloos op waardoor marketing gekwalificeerde leads op het juiste moment worden opgevolgd door het sales team. Vervolgens doorlopen de leads een soepel verkoopproces. Een uitmuntende klantreis met als uiteindelijke doel omzet.
Belangrijke HubSpot sales hub functionaliteiten:
- CRM
- Lead automatiseringen
- Deal management
- Tracking en loggen van e-mails
- Offertes
- Templates
- Telefoongesprekken loggen en bellen via HubSpot
- 360 graden beeld
- Salesfunnel
- Meetinglinks
Een optimaal salestraject
De salesfunnel zoals we hem allemaal kennen is verleden tijd. De onderdelen van de salesfunnel zijn nog steeds relevant alleen is de insteek anders. Zo moet je het salesproces niet zien als een funnel maar een traject waarbij de focus gelijk is verdeelt over de 'pre- sale' , 'sale' en de 'post sale'.
Klanten die tevreden zijn met je product/dienst kunnen namelijk als promoter voor je bedrijf werken. Zo bevelen deze promoters jouw organisatie aan bij andere potentiële klanten.
Efficiënt deals sluiten
De sales hub is de oplossing om ervoor te zorgen dat je salesteam kan focussen op de werkzaamheden waar ze het verschil kunnen maken voor jouw bedrijf. Met de salestools ga je slimmer te werk. Op basis van data heb je inzicht in warme leads die ook nog eens interessant zijn voor jouw bedrijf. Zo kan de juiste prioritering worden gehanteerd.
Met behulp van sequenties en workflows worden handmatige taken geautomatiseerd. Door het bijhouden van de verschillende deal fasen krijg je precies inzichtelijk hoe de deals verlopen en weet je wat wel en wat niet werkt.
HubSpot sales hub prijzen
De sales hub van HubSpot is beschikbaar binnen verschillende abonnementsprijzen. Er is een gratis variant met basis tools en drie betaalde abonnementen. Afhankelijk van de tools die je wilt gebruiken en het aantal medewerkers in het salesteam, is er een passend abonnement. Zo kun je snel aan de slag met HubSpot en is het daarnaast mogelijk om makkelijk op te schalen.
Voor de volledige prijslijst kan je terecht op de HubSpot pricing pagina.