Alle ins en outs over inbound marketing.
Wil jij meer resultaat behalen met een
duurzame marketingstrategie?
Kies dan voor inbound marketing!

Het succes van customer experience

Een positieve customer experience ofwel klantervaring is cruciaal als het gaat om het succes van je bedrijf. Een tevreden klant zal sneller een loyale klant worden die je omzet helpt groeien. Het beste resultaat van je marketingbudget is natuurlijk een loyale klant die tevreden is met jou als bedrijf.

In deze whitepaper geven we meer uitleg over: Wat customer experience precies is. Het belang van klantervaring en verschillende typen surveys. We geven tips hoe je cijfers het beste kan interpreteren. En welke tools je nodig hebt om dit door te meten. 

addmark-seo-migratie-template-mockup
Waarom?

Waarom customer experience

Ben jij de Senior Online Marketeer die resultaten boekt voor onze klanten? Kom dan bij ons werken voor AddMark.

Customer experience (CX) is essentieel omdat het de tevredenheid en loyaliteit van klanten bevordert. Een positieve klantervaring zorgt voor herhaalaankopen, mond-tot-mondreclame en een sterke merkidentiteit, wat uiteindelijk leidt tot hogere omzet en groei voor je bedrijf.

addmark-review-profielfoto-arco-bakker

“Ons motto is: Whaterer it takes, we take it there”. Heel fijn dat de werkwijze van onze partner Addmark hier volledig op aansluit.”

Arco Bakker Directeur
addmark-review-profielfoto-joris-jonkman

"Addmark is een betrouwbare HubSpot marketingpartner. Hun persoonlijke aanpak en efficiënte werkwijze sluiten perfect aan bij onze doelen en manier van werken."

Joris Jonkman Marketing Manager
addmark-review-profielfoto-niels-olthuis

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Niels Olthuis Managing Director
addmark-review-profielfoto-tonny-heijink

"Geen strakke pakken, maar relaxte vibes. We oogsten samen succes, maken impact en brengen het beste van marketing en IQF fruitpuree samen in een smaakvolle samenwerking."

Tonny Heijink Manager Operations
addmark-review-profielfoto-kars-van-laarhoven

"Addmark heeft een persoonlijke benadering, waarbij je geen nummertje bent. Lijntjes zijn kort en schakelen snel. Het resultaat is dat we binnen drie maanden volledig in HubSpot werken."

Kars van Laarhoven Algemeen Manager
addmark-review-profielfotos-rudy-spinola

"Ervaren en kundige gasten waarbij klantgerichtheid voorop staat. Een enorm fijne HubSpot partner om mee samen te werken!"

Rudy Spinola Managing Partner
image 3 (5)-1
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Arnold Suykerbuyk Managing Director
addmark-review-profielfoto-eric-van-veen

"De implementatie van HubSpot samen met Addmark verliep prettig. Met Addmark wordt onze marketingvisie steeds weer omgezet in resultaatgerichte actie."

Eric van Veen Directeur & mede-eigenaar
addmark-review-profielfoto-anne-lotte-van-de-streek

"Samenwerken met Addmark is super! Snel, klantgericht en professioneel. Onze kernwaarden 'People First, Simple & No Hassle' zien we duidelijk terug in hun aanpak. De kers op de taart voor onze samenwerking."

Anne-Lotte van de Streek Marketing Specialist
Uitgelichte cases

Projecten waar we trots op zijn

HubSpot Marketing

Insocial & HubSpot: Kosten per lead 50% lager ...

Website Marketing

ABO Milieuconsult: beter vindbaar in de ...

HubSpot Website Marketing

DNA United Forwarders: Formulier inzendingen ...

Website Marketing

Fruitlife: Website zichtbaarheid toegenomen met ...

HubSpot Website

Bij een nieuwe huisstijl hoort een nieuwe website ...

HubSpot Marketing

Insocial & HubSpot: Kosten per lead 50% lager ...

Website Marketing

ABO Milieuconsult: beter vindbaar in de ...

HubSpot Website Marketing

DNA United Forwarders: Formulier inzendingen ...

Website Marketing

Fruitlife: Website zichtbaarheid toegenomen met ...

HubSpot Website

Bij een nieuwe huisstijl hoort een nieuwe website ...