- Home
- HubSpot Alles in één software
HubSpot Alles in één software
HubSpot Alles in één software
HubSpot is een uitgebreid CRM-systeem dat veelzijdig inzetbaar en erg gebruiksvriendelijk is. Het CRM-platform bevat wel vijf verschillende ‘hubs’, waarmee de verschillende ingebouwde software pakketten worden uitgedrukt. Lees hieronder meer over de functies van elke HubSpot Hub.
HubSpot CRM Platform
De reden dat wij voor HubSpot als CRM-systeem kiezen, is omdat het platform ontzettend gebruiksvriendelijk is en inspeelt op de moderne behoeften van bedrijven. Voor bijna elk bedrijf is een goede online zichtbaarheid en gebruiksvriendelijke website ontzettend belangrijk, omdat dit leidt tot meer potentiële klanten. HubSpot CRM creëert een helder overzicht van al jouw klantdata. Daardoor kan jij verder groeien en op kansen inspelen op basis van jouw klantdata.
Het HubSpot CRM-systeem is geschikt voor elke afdeling binnen jouw bedrijf, daarom heeft HubSpot aparte onderdelen zoals marketing en sales. We lichten ze hieronder toe!
HubSpot Marketing Hub
Als je niet zichtbaar bent als bedrijf, kunnen potentiële klanten je ook niet vinden. Zichtbaarheid is dus ontzettend belangrijk, maar wel op de juiste manier. Je wil wel op relevante momenten zichtbaar zijn. HubSpot Marketing Hub biedt allerlei verschillende mogelijkheden aan die kunnen bijdragen aan de zichtbaarheid van jouw bedrijf. Denk aan het bouwen van een HubSpot marketing funnel, dat inzichtelijk maakt op welke momenten jij marketing moet inzetten voor jouw zichtbaarheid. Maar ook het creëren van HubSpot workflows, wat zorgt voor automatisering van jouw marketing.
Daarnaast kun je buyer persona’s ontwikkelen, lead scoring toepassen en dashboards installeren. Verder biedt HubSpot de mogelijkheid tot het optimaliseren van websitepagina’s, zoals blog- en landingspagina’s.
HubSpot Sales Hub
De HubSpot Marketing Hub en HubSpot Sales Hub versterken elkaar. Waar de HubSpot marketing funnel potentiële leads lokt, biedt de HubSpot sales funnel een vervolg tot het genereren van een nieuwe klant.
Het HubSpot Sales Hub biedt alle mogelijkheden voor het genereren van sales onder één dak. Zo kun je geautomatiseerde e-mail reeksen (sequences) aanmaken, waarmee je potentiële leads kun benaderen. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om een MQL (marketing qualified lead) te benaderen via een sequence en te overtuigen tot een SQL (sales qualified lead). Ook kun je in HubSpot gemakkelijk offertes en vaste templates templates aanmaken. Wil je alle HubSpot Sales functionaliteiten bekijken?
HubSpot Service Hub
Een goede service draagt bij aan een positieve klantenervaring. Het inzetten van chatbots en het bieden van hulpartikelen zijn dan ook niet meer weg te denken in deze tijd. Met HubSpot kun je goede service bieden én tijd besparen. Je kunt taken automatiseren, sneller reageren op urgente vragen door prioritering en je kunt gemakkelijk een chatbot toevoegen op jouw website. Ook zijn er nog andere automatiseringsfuncties mogelijk, zodat jouw personeel tijd kan besparen en een lagere werkdruk ervaart.
HubSpot CMS Hub
Maak jouw website persoonlijker met HubSpot! Door de koppeling tussen het HubSpot CMS en CRM-systeem voorzie jij jouw bezoekers met gepersonaliseerde content. Dit kan op basis van locatie, taal, apparaat en levenscyclus. Zo kun je onderscheid maken met het tonen van call-to-actions voor leads en klanten. Bovendien kun je gemakkelijk nieuwe websitepagina’s aanmaken en SEO-adviezen over je content krijgen. Op onze Hubspot CMS pagina lichten we alle features uit.
HubSpot Operations Hub
Bij bijna alle organisaties komt het voor dat zij gebruik maken van externe applicaties. Gelukkig kun je HubSpot koppelen met wel meer dan 50 apps! Van Zapier en LinkedIn tot Zoom en SurveyMonkey.
Met HubSpot Operations kun jij dus jouw HubSpot account haarfijn integreren met de bedrijfssystemen van jouw organisatie. Ontdek voordelen zoals datasynchronisatie en automatiseringen op onze HubSpot Operations pagina.
Kosten per lead 50% lager met HubSpot en Google Ads
Digitale groei is belangrijk bij Insocial en mede hierdoor is de keuze gemaakt om over te stappen van Salesforce naar HubSpot en zo de marketing naar een hoger level te trekken. Na de onboarding en het juist neerzetten van alle data moest deze data verrijkt en tegelijkertijd ook gebruikt worden om campagnes te optimaliseren.
Data & automation om marketing te optimaliseren:
- Kosten per lead 50% lager
- Koppeling tussen HubSpot en Google ads
- Juiste data met lifecycle stages
Alle HubSpot Hub prijzen
De marketing hub van HubSpot is beschikbaar binnen verschillende abonnementsprijzen. Er is een gratis variant met basis tools en drie betaalde abonnementen. Afhankelijk van de tools die je wil gebruiken en het aantal marketing contacten die je wil benaderen is er een passend abonnement. Zo kun je snel aan de slag met HubSpot en is het daarnaast mogelijk om makkelijk op te schalen.
Voor de volledige prijslijst kan je terecht op de HubSpot pricing pagina.
Reviews van onze klanten
Motto van ons bedrijf: "Whatever it takes, we take it there!!". Heel fijn dat de werkwijze van onze partner Addmark in Goes (HubSpot CRM Marketing & Sales & Service) hier volledig op aansluit. Eerste fase (na een supervoorbereiding) in 2 weken voor mekaar, naadloos overgestapt met onze Salesafdeling op HubSpot.
Het werken met Addmark hebben wij als erg prettig ervaren. Vooral de Hands on mentaliteit werkt erg plezierig. Onze Website en Brochure zijn volledige door Addmark onderhanden genomen naar een wat meer rebelse insteek.
Wij werken nog steeds samen met Addmark en het is een prettige marketing/HubSpot partner. Samen werken wij aan constante optimalisaties en features voor onze organisatie binnen de marketing hub. Ook ondersteunen zij ons met onze SEO doelstellingen. Dit verloopt allemaal goed en ze denken altijd met ons mee!
Wat een mooi bedrijf om mee samen te werken, twee jonge ondernemers die voor meer dan 100% klaarstaan voor hun klanten. Ze denken mee, zijn flexibel en enorm gedreven en enthousiast. Een echte aanrader om je bedrijf online goed in de markt te zetten!
De keuze voor AddMark is een duidelijke keuze. Ze pakken je ideeën op en maken het zichtbaar. Van a-z hebben ze me meegenomen in de stappen die zij wilde maken voor NeemDirk. Achter het merk NeemDirk zit een hoop data welke ze op een Jip&Janneke manier kunnen vertalen naar mij. Ze kunnen achter de schermen dagelijks aan de knoppen draaien zodat het resultaat sneller kan worden geboekt. Kortom de doelstelling wordt uit handen gegeven en misschien wel sneller bereikt dan we ooit hadden gedacht.