HubSpot CRM Integratie
Wist je dat HubSpot ontzettend veel koppelingen heeft met andere systemen en tools? Zo kun je de voordelen van HubSpot ervaren én tegelijkertijd jouw waardevolle systemen behouden. De mogelijkheid tot het koppelen van twee systemen met elkaar wordt ook wel integratie genoemd. Ontdek op deze pagina meer over HubSpot integratie.
Hoe werken integraties?
Het partnerprogramma van HubSpot biedt talloze integraties aan met andere systemen. Hierdoor kun je jouw HubSpot account dus koppelen aan een extern systeem. Bijvoorbeeld programma's zoals Jotform, Zendesk en Shopify. Zelfs als je systeem niet in het ecosysteem staat, kun je met de API van HubSpot maatwerk oplossingen verkrijgen!
Dit maakt de overstap naar HubSpot voor veel bedrijven extra aantrekkelijk. Je kunt dus de vruchten plukken van de functionaliteiten van beide systemen en dit toch overzichtelijk op één platform bekijken!
Alles op één plek in HubSpot CRM
Data is de toekomst, daarom werken bijna alle bedrijven met verschillende datatools. En elke tool verzamelt weer haar eigen unieke data. Data is nou eenmaal onmisbaar, maar alle verschillende tools maken het vaak onoverzichtelijk. HubSpot maakt het jou makkelijker door alle integraties te koppelen binnen HubSpot, waardoor je alles in één systeem kunt terugvinden. Dit bespaart je (onbewust) veel tijd en focus, omdat je niet meer hoeft te switchen van datatool naar datatool.
Koppel jouw systemen aan HubSpot CRM
HubSpot heeft toegang tot ruim 400 integraties, waardoor de verschillende data van jouw andere tools telkens kunnen synchroniseren naar HubSpot. Dat maakt HubSpot erg functioneel en stimulerend voor verdere bedrijfsgroei. Een onmisbare factor die wij graag terugzien bij elk bedrijf!
Je kunt verschillende integraties maken met ERP-, ATS-, en CRM-systemen. Het opvolgen van leads, targeting en andere dagelijkse processen kunnen hierdoor in één systeem worden opgevangen. Hierdoor kun je het gehele klantproces gestructureerd bijhouden en bijsturen vanuit één centraal punt.
Om de overstap naar HubSpot soepel te laten verlopen, kun je via HubSpot API gebruik maken van eenmalige migraties van data. Hierdoor kun je een eerder gestarte e-mailcampagne eenvoudig laten doorvoeren in HubSpot en vanuit HubSpot de e-mailcampagne voortzetten. Hierdoor voorkom je het gebruik van dubbele marketing tools en bespaar je dubbele kosten! Win-win, right?
Bekijk de HubSpot demo video!
Groei verder met HubSpot
HubSpot integraties en migraties dragen bij aan het behalen van maximale resultaten voor jouw bedrijf. Wij zijn gedreven door groei, daarom vertellen we je graag verder over de rapportage mogelijkheden binnen HubSpot. Door het analyseren van rapportages kun je op basis van de data resultaten gepaste actie ondernemen. Door keuzes te maken vanuit data, kun je gemakkelijk juiste inschattingen maken en verder groeien.
Als Platinum HubSpot partner weten wij precies welke HubSpot functionaliteiten het meest effectief kunnen bijdragen aan jouw bedrijfsgroei. Ook hebben wij langdurige samenwerkingen voor continue optimalisatie en dus groei!
Hoe ziet een HubSpot samenwerking eruit?
Ga voor langdurige groei!
Zoals eerder benoemd hebben wij vaak langdurige HubSpot samenwerkingen met onze klanten. In zo'n samenwerking staan we altijd paraat voor het optimaliseren van processen en nieuwe (gewenste) functionaliteiten, zodat jouw bedrijf sneller profiteert van groei!
Wij gebruiken HubSpot als middel voor het realiseren van een optimale klantreis, ofwel customer journey. Om te ontdekken waar er tekortkomingen of verbeterpunten zijn, starten we met een uitgebreide scan. Dit noemen wij ook wel de fundering, omdat het de basis vormt voor een gedegen plan van aanpak.
Na het in kaart brengen van een uitgebreid advies, gaan we aan de slag met het implementeren van HubSpot. We kijken naar het juiste HubSpot pakket, zodat je alleen betaalt voor wat je gebruikt binnen HubSpot. Vervolgens gaan we aan de slag met de onboarding naar HubSpot, dit houdt in dat we de HubSpot gebruiksklaar maken voor jouw organisatie en dat alle (gewenste) werknemers worden ingelicht hoe zij HubSpot kunnen gebruiken. We zetten alle (klant)gegevens veilig en volledig over en regelen de synchronisatie tussen verschillende systemen.
Zodra alles geïnstalleerd is of als je al gebruik maakt van HubSpot, kunnen we aan de slag met de geadviseerde functionaliteiten binnen HubSpot. Voorbeelden zijn het inrichten van automations, workflows, websitepagina's schrijven en uitwerken of e-mail campagnes opzetten. Uiteraard zijn er nog 101 andere mogelijkheden.
Wij gebruiken HubSpot als middel voor het realiseren van een optimale klantreis, ofwel customer journey. Om te ontdekken waar er tekortkomingen of verbeterpunten zijn, starten we met een uitgebreide scan. Dit noemen wij ook wel de fundering, omdat het de basis vormt voor een gedegen plan van aanpak.
Na het in kaart brengen van een uitgebreid advies, gaan we aan de slag met het implementeren van HubSpot. We kijken naar het juiste HubSpot pakket, zodat je alleen betaalt voor wat je gebruikt binnen HubSpot. Vervolgens gaan we aan de slag met de onboarding naar HubSpot, dit houdt in dat we de HubSpot gebruiksklaar maken voor jouw organisatie en dat alle (gewenste) werknemers worden ingelicht hoe zij HubSpot kunnen gebruiken. We zetten alle (klant)gegevens veilig en volledig over en regelen de synchronisatie tussen verschillende systemen.
Zodra alles geïnstalleerd is of als je al gebruik maakt van HubSpot, kunnen we aan de slag met de geadviseerde functionaliteiten binnen HubSpot. Voorbeelden zijn het inrichten van automations, workflows, websitepagina's schrijven en uitwerken of e-mail campagnes opzetten. Uiteraard zijn er nog 101 andere mogelijkheden.