Een efficiënte klantenservice met de service hub van HubSpot
Vandaag de dag verwachten klanten een snelle en persoonlijke service via verschillende kanalen. De meeste klantenservice teams hebben moeite om mee te gaan met deze groeiende eisen. Service hub brengt al je klantgegevens en kanalen samen op één plek. Door automatisering en selfservice is het mogelijk om je volledige inbound service strategie te verbeteren.
Door middel van chatfuncties, helpdeskautomatisering, kennisbank functionaliteiten, klantfeedback onderzoeken en rapportages in de service tool van HubSpot breng je alles bij elkaar in één overzichtelijke tool.
Service tools van HubSpot
HubSpot service hub zorgt ervoor dat je als service team efficiënter kan werken. Taken worden geautomatiseerd, chatbots worden ingezet voor het beantwoorden van simpele vragen of door te verwijzen naar de juiste hulpartikelen. Reageer sneller op urgente vragen door prioritering te geven aan de juiste vragen.
Vergroot je productiviteit door automatisering en selfservice
Kennisbank
Help klanten zichzelf te helpen en verminder het aantal vragen. Zet veelgestelde vragen om in helpartikelen, video's en documentatie.
Livechat & chatbot
Help klanten realtime op je website. Leid gebruikers automatisch naar de juiste mensen in je service team.
Verbeter je service
HubSpot service hub helpt je om je bedrijf en je service continu te verbeteren. Door middel van de feedback tool verzamel je feedback van je klanten. Evalueer je tickets, chats, artikelen en vele andere services om je klanten steeds beter te helpen.
Samen met HubSpot marketing zet je deze feedback om in klantcampagnes en kan je nog efficiënter werken.
HubSpot Service Hub prijzen
Er zijn verschillende versies van de service software van HubSpot. Zo begint het met de service hub free die helemaal gratis te gebruiken is. En zo kan je steeds verder groeien naar mate je service team en bedrijf groeit.
Voor de volledige prijslijst kan je terecht op de HubSpot pricing pagina.
Reviews van onze klanten
Motto van ons bedrijf: "Whatever it takes, we take it there!!". Heel fijn dat de werkwijze van onze partner Addmark in Goes (HubSpot CRM Marketing & Sales & Service) hier volledig op aansluit. Eerste fase (na een supervoorbereiding) in 2 weken voor mekaar, naadloos overgestapt met onze Salesafdeling op HubSpot.
Het werken met Addmark hebben wij als erg prettig ervaren. Vooral de Hands on mentaliteit werkt erg plezierig. Onze Website en Brochure zijn volledige door Addmark onderhanden genomen naar een wat meer rebelse insteek.
Wij werken nog steeds samen met Addmark en het is een prettige marketing/HubSpot partner. Samen werken wij aan constante optimalisaties en features voor onze organisatie binnen de marketing hub. Ook ondersteunen zij ons met onze SEO doelstellingen. Dit verloopt allemaal goed en ze denken altijd met ons mee!
Wat een mooi bedrijf om mee samen te werken, twee jonge ondernemers die voor meer dan 100% klaarstaan voor hun klanten. Ze denken mee, zijn flexibel en enorm gedreven en enthousiast. Een echte aanrader om je bedrijf online goed in de markt te zetten!
De keuze voor AddMark is een duidelijke keuze. Ze pakken je ideeën op en maken het zichtbaar. Van a-z hebben ze me meegenomen in de stappen die zij wilde maken voor NeemDirk. Achter het merk NeemDirk zit een hoop data welke ze op een Jip&Janneke manier kunnen vertalen naar mij. Ze kunnen achter de schermen dagelijks aan de knoppen draaien zodat het resultaat sneller kan worden geboekt. Kortom de doelstelling wordt uit handen gegeven en misschien wel sneller bereikt dan we ooit hadden gedacht.