Social Media Advertising
Social Media Advertising
Er zijn legio mogelijkheden om via social media je bedrijf onder de aandacht te brengen. Regelmatig berichten plaatsen op je social media kanalen zonder advertising levert je wel wat organisch bereik op, maar het levert meer op als je daar social media advertising aan koppelt. En wat te denken van gerichte social media campagnes die je in kunt zetten voor website verkeer, conversies, leads of video views? Kortom, bij elke doelstelling die jij met social media wilt behalen is een passende social media strategie van toepassing. AddMark helpt je graag met het inzetten van gerichte campagnes om impact te maken bij de juiste doelgroep(en).
Effectief adverteren op social media
Waarom is ieder bedrijf met een Facebook pagina dan niet succesvol? Daar zijn meerdere redenen voor te bedenken. Er zijn alleen al een tal van diepgaande targetingmogelijkheden binnen Facebook ads. Laat staan dat je nog verder kijkt naar mogelijkheden binnen Instagram Ads, LinkedIn Ads of YouTube Ads. Kortom, soms kan het voor bedrijven best overweldigend worden. Er wordt vaak nog niet optimaal gebruik gemaakt van alle targetingmogelijkheden die er bestaan, zoals het correct installeren van een Facebook Pixel wat je extra mogelijkheden oplevert.
Wij hebben al tal van succesvolle social media campagnes mogen opzetten voor onze klanten. Deze ervaring en onze kennis en expertise nemen we mee bij het opzetten van social media campagnes voor onze toekomstige klanten.
Beginnen met social media advertising
Onze social media specialist kijkt samen met jou naar je wensen en doelen die je hoopt te bereiken met social advertising.
Wanneer we helder hebben wat je wilt bereiken kunnen we hier social media campagnes op aanpassen. Je kunt je onder andere focussen op naamsbekendheid, het genereren van leads of conversies. Als de boodschap aansluit bij het doel zal de kans vele malen groter zijn dat je succesvolle social media campagnes draait.
Biedstrategieën bij social advertising
Afhankelijk van het doel van je campagne kun je een biedstrategie selecteren. Als de focus ligt op conversies of leads genereren kun je gaan voor CPA (Cost per Action). Wanneer dit niet het doel van je campagne is kun je beter gebruik maken van CPE (Cost per Engagement) of andere metrics. Wij bespreken graag met welke biedstrategie er optimale resultaten behaald zullen worden voor jouw social media campagne.
Reviews van onze klanten
Motto van ons bedrijf: "Whatever it takes, we take it there!!". Heel fijn dat de werkwijze van onze partner Addmark in Goes (HubSpot CRM Marketing & Sales & Service) hier volledig op aansluit. Eerste fase (na een supervoorbereiding) in 2 weken voor mekaar, naadloos overgestapt met onze Salesafdeling op HubSpot.
Het werken met Addmark hebben wij als erg prettig ervaren. Vooral de Hands on mentaliteit werkt erg plezierig. Onze Website en Brochure zijn volledige door Addmark onderhanden genomen naar een wat meer rebelse insteek.
Wij werken nog steeds samen met Addmark en het is een prettige marketing/HubSpot partner. Samen werken wij aan constante optimalisaties en features voor onze organisatie binnen de marketing hub. Ook ondersteunen zij ons met onze SEO doelstellingen. Dit verloopt allemaal goed en ze denken altijd met ons mee!
Wat een mooi bedrijf om mee samen te werken, twee jonge ondernemers die voor meer dan 100% klaarstaan voor hun klanten. Ze denken mee, zijn flexibel en enorm gedreven en enthousiast. Een echte aanrader om je bedrijf online goed in de markt te zetten!
De keuze voor AddMark is een duidelijke keuze. Ze pakken je ideeën op en maken het zichtbaar. Van a-z hebben ze me meegenomen in de stappen die zij wilde maken voor NeemDirk. Achter het merk NeemDirk zit een hoop data welke ze op een Jip&Janneke manier kunnen vertalen naar mij. Ze kunnen achter de schermen dagelijks aan de knoppen draaien zodat het resultaat sneller kan worden geboekt. Kortom de doelstelling wordt uit handen gegeven en misschien wel sneller bereikt dan we ooit hadden gedacht.