- Home
- Succesverhaal Klompenmakerij Traas
Succesverhaal Klompenmakerij Traas
Succesverhaal Klompenmakerij Traas
Stijging in websiteverkeer en aankopen met de juiste SEO-strategie
Jaap Kramer, de eigenaar van Klompenmakerij Traas, is dagelijks in de weer als één van de zeven klompenmakers in Nederland. Bij Klompenmakerij Traas verkopen ze échte Zeeuwse klompen, geproduceerd van Zeeuws hout. Duurzaam en lokaal kopen staat dan ook hoog in het vaandel bij Klompenmakerij Traas.
Klompenmakerij Traas heeft zowel een fysieke als een online shop voor het kopen van klompen en andere Zeeuwse streekproducten. Tijdens de corona periode is online shoppen belangrijker dan ooit, daarom wilde Klompenmakerij Traas online beter vindbaar worden. Na 3 maanden hebben wij al flinke stappen gezet!
De verschillende stappen van het SEO traject:
- Zoekwoorden onderzoek
- Technische analyse van de website
- Planning maken voor het schrijven en verwerken van SEO content + het oplossen en verbeteren van technische website elementen
- SEO resultaten monitoren
Key takeaways:
-
284% stijging in organische sessies binnen 3 maanden
-
Technisch goedwerkende website met 0 errors
-
38% meer bezoekers op de website binnen 3 maanden
Download het volledige succesverhaal
DownloadDoor de SEO werkzaamheden zien wij een stijgende lijn in website bezoekers en aankopen" - Jaap Kramer, Klompenmakerij Traas
Beter gevonden worden in Google?
Wil jij net als Klompenmakerij Traas een technisch goedwerkende website waardoor je websitebezoekers een betere ervaring hebben op de website? En hiernaast ook beter gevonden worden in Google? Tijdens een SEO traject beginnen wij met een het onderzoeken van relevante en interessante zoekwoorden. Door middel van SEO-content gaan wij de vindbaarheid van de website verbeteren. Ook de technische SEO wordt aangepakt waardoor de website-ervaring verbeterd.