Optimaliseer jouw werkprocessen met HubSpot
HubSpot ondersteunt elke fase van de klantreis, van het aantrekken van klanten tot het bouwen van connecties en het bieden van nazorg om klanten te behouden. Ontdek op deze pagina hoe je HubSpot effectief kunt inzetten voor jouw bedrijf en leer meer over de functionaliteiten.
HubSpot CRM
Als je niet zichtbaar bent als bedrijf, kunnen potentiële klanten je ook niet vinden. Zichtbaarheid is dus ontzettend belangrijk, maar wel op de juiste manier. Je wil wel op relevante momenten zichtbaar zijn. HubSpot Marketing Hub biedt allerlei verschillende mogelijkheden aan die kunnen bijdragen aan de zichtbaarheid van jouw bedrijf. Denk aan het bouwen van een HubSpot marketing funnel, dat inzichtelijk maakt op welke momenten jij marketing moet inzetten voor jouw zichtbaarheid. Maar ook het creëren van HubSpot workflows, wat zorgt voor automatisering van jouw marketing.
Daarnaast kun je buyer persona’s ontwikkelen, lead scoring toepassen en dashboards installeren. Verder biedt HubSpot de mogelijkheid tot het optimaliseren van websitepagina’s, zoals blog- en landingspagina’s.
De HubSpot Marketing Hub en HubSpot Sales Hub versterken elkaar. Waar de HubSpot marketing funnel potentiële leads lokt, biedt de HubSpot sales funnel een vervolg tot het genereren van een nieuwe klant.
Het HubSpot Sales Hub biedt alle mogelijkheden voor het genereren van sales onder één dak. Zo kun je geautomatiseerde e-mail reeksen (sequences) aanmaken, waarmee je potentiële leads kun benaderen. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om een MQL (marketing qualified lead) te benaderen via een sequence en te overtuigen tot een SQL (sales qualified lead). Ook kun je in HubSpot gemakkelijk offertes en vaste templates templates aanmaken. Wil je alle HubSpot Sales functionaliteiten bekijken?
Een goede service draagt bij aan een positieve klantenervaring. Het inzetten van chatbots en het bieden van hulpartikelen zijn dan ook niet meer weg te denken in deze tijd. Met HubSpot kun je goede service bieden én tijd besparen. Je kunt taken automatiseren, sneller reageren op urgente vragen door prioritering en je kunt gemakkelijk een chatbot toevoegen op jouw website.
Ook zijn er nog andere automatiseringsfuncties mogelijk, zodat jouw personeel tijd kan besparen en een lagere werkdruk ervaart.
Maak jouw website persoonlijker met HubSpot! Door de koppeling tussen het HubSpot CMS en CRM-systeem voorzie jij jouw bezoekers met gepersonaliseerde content. Dit kan op basis van locatie, taal, apparaat en levenscyclus. Zo kun je onderscheid maken met het tonen van call-to-actions voor leads en klanten. Bovendien kun je gemakkelijk nieuwe websitepagina’s aanmaken en SEO-adviezen over je content krijgen. Op onze Hubspot CMS pagina lichten we alle features uit.
Bij bijna alle organisaties komt het voor dat zij gebruik maken van externe applicaties. Gelukkig kun je HubSpot koppelen met wel meer dan 50 apps! Van Zapier en LinkedIn tot Zoom en SurveyMonkey.
Met HubSpot Operations kun jij dus jouw HubSpot account haarfijn integreren met de bedrijfssystemen van jouw organisatie. Ontdek voordelen zoals datasynchronisatie en automatiseringen op onze HubSpot Operations pagina.
Als je niet zichtbaar bent als bedrijf, kunnen potentiële klanten je ook niet vinden. Zichtbaarheid is dus ontzettend belangrijk, maar wel op de juiste manier. Je wil wel op relevante momenten zichtbaar zijn. HubSpot Marketing Hub biedt allerlei verschillende mogelijkheden aan die kunnen bijdragen aan de zichtbaarheid van jouw bedrijf. Denk aan het bouwen van een HubSpot marketing funnel, dat inzichtelijk maakt op welke momenten jij marketing moet inzetten voor jouw zichtbaarheid. Maar ook het creëren van HubSpot workflows, wat zorgt voor automatisering van jouw marketing.
Daarnaast kun je buyer persona’s ontwikkelen, lead scoring toepassen en dashboards installeren. Verder biedt HubSpot de mogelijkheid tot het optimaliseren van websitepagina’s, zoals blog- en landingspagina’s.
De HubSpot Marketing Hub en HubSpot Sales Hub versterken elkaar. Waar de HubSpot marketing funnel potentiële leads lokt, biedt de HubSpot sales funnel een vervolg tot het genereren van een nieuwe klant.
Het HubSpot Sales Hub biedt alle mogelijkheden voor het genereren van sales onder één dak. Zo kun je geautomatiseerde e-mail reeksen (sequences) aanmaken, waarmee je potentiële leads kun benaderen. Zo kun je er bijvoorbeeld voor kiezen om een MQL (marketing qualified lead) te benaderen via een sequence en te overtuigen tot een SQL (sales qualified lead). Ook kun je in HubSpot gemakkelijk offertes en vaste templates templates aanmaken. Wil je alle HubSpot Sales functionaliteiten bekijken?
Een goede service draagt bij aan een positieve klantenervaring. Het inzetten van chatbots en het bieden van hulpartikelen zijn dan ook niet meer weg te denken in deze tijd. Met HubSpot kun je goede service bieden én tijd besparen. Je kunt taken automatiseren, sneller reageren op urgente vragen door prioritering en je kunt gemakkelijk een chatbot toevoegen op jouw website.
Ook zijn er nog andere automatiseringsfuncties mogelijk, zodat jouw personeel tijd kan besparen en een lagere werkdruk ervaart.
Maak jouw website persoonlijker met HubSpot! Door de koppeling tussen het HubSpot CMS en CRM-systeem voorzie jij jouw bezoekers met gepersonaliseerde content. Dit kan op basis van locatie, taal, apparaat en levenscyclus. Zo kun je onderscheid maken met het tonen van call-to-actions voor leads en klanten. Bovendien kun je gemakkelijk nieuwe websitepagina’s aanmaken en SEO-adviezen over je content krijgen. Op onze Hubspot CMS pagina lichten we alle features uit.
Bij bijna alle organisaties komt het voor dat zij gebruik maken van externe applicaties. Gelukkig kun je HubSpot koppelen met wel meer dan 50 apps! Van Zapier en LinkedIn tot Zoom en SurveyMonkey.
Met HubSpot Operations kun jij dus jouw HubSpot account haarfijn integreren met de bedrijfssystemen van jouw organisatie. Ontdek voordelen zoals datasynchronisatie en automatiseringen op onze HubSpot Operations pagina.
Addmark HubSpot Platinum partner
Met vele succesvolle implementaties kennen wij HubSpot CRM door en door, waardoor we onze klanten optimaal kunnen ondersteunen bij hun business transformatie. Hoewel HubSpot wereldwijd kantoren heeft, vertrouwen ze op partners zoals Addmark voor lokale ondersteuning. Als één van de 100+ wereldwijd geaccrediteerde HubSpot Onboarding partners, zijn wij erkend voor ons vermogen om bedrijven effectief binnen HubSpot te introduceren en een uitstekende klantervaring te bieden.