Content Audit
Weet jij hoe de content op je website presteert? Heb je enig idee wat de gebruikerservaring van websitebezoekers is en hoe je presteert in de onlinezoekmachines? Continu kwaliteit leveren aan je doelgroep doe je met behulp van een content audit. Op die manier krijg je inzicht in hoe je content scoort en ontvang je allerlei suggesties om verbeteringen door te voeren. Addmark is als onlinemarketingbureau thuis in de wereld van content en maakt graag een analyse van alle content op je website. Met als doel: meer succes in de digitale wereld!
Waarom een content audit?
Een content audit voer je uit bij het analyseren van alle content op je website. Je onderzoekt de inhoud van de content, maar je kijkt ook naar het gebruik van zoekwoorden en de kwaliteit van alle content. Daarnaast achterhaal je hoe je content scoort in de zoekmachines. Een content audit is een uitkomst om te weten hoe je website presteert, maar is ook cruciaal wanneer je volop bezig bent met contentmarketing. Wil jij niet onder maat presteren met alle content die je de wereld laat zien? Laat Addmark je helpen!
Wat levert een content audit je op?
Het uitvoeren van een content audit brengt allerlei positieve effecten met zich mee. Waarom heeft jouw bedrijf een check nodig?
1. Je krijgt inzicht welke content het meest in trek is bij je doelgroep;
2. Je identificeert slechte pagina's en content met als doel om ze te verbeteren;
3. Je werkt aan een betere website voor bezoekers en een hogere ranking in zoekmachines;
4. Je bouwt op een slimme manier aan het optimaliseren van je contentstrategie.
Wil je een goede content audit laten uitvoeren door een specialist? Meld je vooral bij Addmark!
Hoe werkt een content audit bij Addmark?
Contentmarketing moet perfect aansluiten op de behoefte van je doelgroep. Daarom is het relevant te weten hoe je content scoort bij bezoekers en zoekmachines. Addmark biedt uitkomst bij het organiseren en analyseren van alle content die je publiceert. We onderzoeken ook de paginasnelheid van je webpagina's en hoe mobielvriendelijk je website is. De uitkomst van onze content audit leggen we aan je voor. We vertellen hoe je website ervoor staat en doen allerlei suggesties om verbeteringen door te voeren.