Conversie Optimalisatie

Je website optimaliseer je voortdurend voor meer resultaat. Toch laat je soms onbewust wat steken vallen. Hoe je het ook went of keert, website-bezoekers verrichten vaak allerlei acties. Dit hoeft niet direct de afname van een product of dienst te zijn. Ze kunnen zich ook inschrijven voor je nieuwsbrief, je social media ‘liken’ of bijvoorbeeld digitaal een offerte aanvragen. Natuurlijk wil je als ondernemer meer conversies, want dit levert je ongetwijfeld meer bestellingen of aankopen op. Hoe werkt dit in de praktijk en op welke manier ondersteunt Addmark?

Conversie optimalisatie heeft als doel om bezoekers van je website om te zetten naar leads of klanten. Conversie verhogen voor je webshop zorgt er uiteindelijk voor dat meer mensen een bestelling bij je plaatsen. Hierbij gaat het erom dat elke webshop-pagina mooie resultaten behaalt en dit kan je eenvoudig testen door een conversie specialist in te schakelen.

Addmark is thuis in de wereld van het optimaliseren van websites en webshops en daarom zit je bij ons helemaal goed als je je conversies wilt zien toenemen. Wij hebben een methode die werkt en gaan graag met jou in gesprek over welke verbeteringen er noodzakelijk zijn om de hoeveelheid conversies te verhogen.

De conversie marketeers van Addmark onderzoeken samen met jou individuele webpagina’s. Dit wordt bijvoorbeeld gedaan middels een A-B test. Hierbij worden twee versies van een webpagina getest om te onderzoeken welke pagina de beste resultaten oplevert en waarom dit zo is. Want het is natuurlijk de bedoeling dat een bezoeker uiteindelijk ook klant wordt en een bestelling in je webshop plaatst.

Door inzicht te krijgen in de klantreis, maar ook in eventuele obstakels die aanwezig zijn in je webshop, wordt het voor jou eenvoudiger om je conversies te verbeteren. Je kunt na een test namelijk gericht actie ondernemen en de customer journey aantrekkelijker maken voor je doelgroep.

 

Verhoog het conversieratio van je webshop

Wil je meer conversies bereiken, dan doe je er goed aan om een conversie optimalisatie specialist in te schakelen. Door het laten uitvoeren van een meting weet je hoe je website er op dit moment voorstaat. Het onderzoek maakt bijvoorbeeld inzichtelijk welke pagina’s worden bezocht en welke acties er door bezoekers worden ondernomen. Vervolgens kan je met behulp van onze experts werken aan verbetering van je conversieratio.

Addmark is hét bureau om je hierbij te helpen. Maak daarom een afspraak met een van onze experts om je online marketing activiteiten krachtiger in te zetten.

Uitgelichte cases

Projecten waar we trots op zijn

Kosten per lead 50% lager met Google Ads
HubSpot Marketing

Kosten per lead 50% lager met Google Ads

Hoe krijg je zoekwoorden in de google top 3?
Website Marketing

Hoe krijg je zoekwoorden in de google top 3?

DNA United Forwarders: Ingevulde formulieren +103% door HubSpot
HubSpot Website Marketing

DNA United Forwarders: Ingevulde formulieren ...

Stijging website zichtbaarheid met 20,8%
Website Marketing

Stijging website zichtbaarheid met 20,8%

Bij een nieuwe huisstijl hoort een nieuwe website!
HubSpot Website

Bij een nieuwe huisstijl hoort een nieuwe website!

addmark-insocial-cases-google-ads-kosten-lager
addmark-abo-cases-top-zoekwoorden
addmark-dna-cases-formulier-inzendingen
addmark-fruitlife-case-website-zichtbaarheid
addmark-visma-cases-nieuwe-huisstijl-nieuwe-website