HubSpot Recruitment
Run je een uitzendbureau of ben je actief als recruiter? Dan weet je ongetwijfeld hoe belangrijk het is om een goede relatie op te bouwen met kandidaten en opdrachtgevers. Binnen de uitzendbranche wordt daarom veel gewerkt met Applicant Tracking System (ATS). Met deze specifieke software probeer je het wervingsproces en de arbeidsbemiddeling tussen opdrachtgevers en kandidaten efficiënt te beheren.
Het primaire doel is om vacatures en kandidaten bij elkaar te brengen. Toch kan je dit proces verbeteren door middel van een CRM-systeem (Customer Relationship Management). HubSpot voor recruitment is een uitstekend alternatief. AddMark legt uit hoe dit werkt.
HubSpot helpt je om op een snelle en effectieve manier kandidaten te bereiken voor openstaande vacatures. Op die manier versimpel je ook de stappen van het recruitmentproces. Een goed CRM-systeem maakt je dankzij zoekmachineoptimalisatie (SEO) bovendien beter vindbaar. Dit geldt ook voor de advertentiecampagnes in de zoekmachines (SEA).
HubSpot voor recruitment is daarom een fantastisch systeem om in te zetten voor recruitment. Het is namelijk te gebruiken als ATS waardoor je probleemloos een relatie opbouwt met zowel opdrachtgevers als kandidaten. Bij HubSpot draait alles om inbound marketing, een natuurlijke methode om je doelgroep te bereiken.
Het doel van HubSpot voor recruitment is om een vertrouwensrelatie op te bouwen met opdrachtgevers en kandidaten. Dit doe je vooral door het verspreiden van relevante content voor verschillende doelgroepen. Daarbij richt je je op bedrijven, maar ook op potentiële kandidaten en werknemers die op dit moment elders actief zijn. Natuurlijk wil je dat content bij de juiste groepen mensen terechtkomt.
HubSpot is een fantastische tool om dit te realiseren. Hoe je dat doet en op welke manier je online goed vindbaar bent, daarvoor doe je een beroep op AddMark, een betrouwbare en gecertificeerde HubSpot-partner.
Welke voordelen levert het op?
HubSpot voor recruitment levert de uitzendbranche allerlei interessante voordelen op. Waarom is HubSpot een beter alternatief voor een ATS-systeem?
- Met HubSpot komt je content altijd terecht bij de juiste doelgroep;
- Met HubSpot ben je als uitzendbureau beter vindbaar voor de zoekmachines;
- Adverteren via Google Ads is een snelle manier om de juiste kandidaten aan te trekken voor openstaande vacatures;
- Je betaalt bij Google Ads per klik op een advertentie. Is de juiste kandidaat gevonden? Dan is een campagne met één druk op de knop te beëindigen.
HubSpot levert dus ook een aantrekkelijke kostensparing op. Laat je daarom snel bijpraten door HubSpot-specialist AddMark.