Landingspagina

Wil je meer bezoekers naar je website trekken en ook de conversie verbeteren? Dit bereik je met een goede landingspagina. Deze pagina heeft een belangrijk doel: dat een bezoeker in actie komt! Het doel van een landingspagina is namelijk om de juiste klanten binnen te halen voor je onderneming. Wil je een bezoeker stap voor stap meenemen in jouw unieke verhaal? Een landingspagina maken is een uitstekend begin!

Addmark is thuis in de wereld van contentmarketing én specialist in het verbeteren van onlinemarketingprestaties. Wij helpen je graag bij het schrijven van een goede landingspagina.

Wat is een landingspagina?

Een landingspagina is een pagina die als doel heeft dat een bezoeker klant wordt. De desbetreffende persoon komt op een landingspagina uit na het klikken op een onlineadvertentie, via een link uit een nieuwsbrief of gewoon via Google.

Een goede landingspagina beantwoordt direct de vraag van een bezoeker en nodigt uit om in actie te komen. Denk aan het invullen van een contactformulier of het overgaan tot een bestelling. Daarom is het belangrijk dat de pagina meerwaarde biedt aan de lezer. Trek daarom de aandacht naar je dienst en/of product en overtuig de bezoeker dat jij de oplossing bent voor het probleem waar jouw potentiële klant tegenaan loopt.

Landingspagina maken, hoe doe je dat?

Wil je graag een converterende pagina maken en ben je op zoek naar een landingspagina voorbeeld? Addmark legt je graag uit waar een goede landingspagina aan moet voldoen:

1. Vestigt direct de aandacht op een product of dienst;

2. Wekt altijd de interesse van een bezoeker;

3. Overtuigt de lezer dat jij de oplossing bent voor het probleem;

4. Laat een bezoeker een offerte aanvragen of een bestelling plaatsen.

Houd bij het schrijven van een landingspagina rekening met koppen, subkoppen en opsommingen. Op die manier maak je je verhaal duidelijk en is het goed scanbaar voor een potentiële klant.

Welke voordelen biedt een goede landingspagina?

Een landingspagina maken levert te allen tijde voordelen op. Addmark zet de belangrijkste pluspunten op een rij:

- De pagina is afgestemd op de wensen van een bezoeker en dus is de kans op conversie groot;

- De pagina is gericht op één specifiek product of dienst;

- Met de pagina trek je meer relevante bezoekers naar je website;

- Dankzij een landingspagina houd je een websitebezoeker langer op je website;

- De resultaten van een landingspagina zijn meetbaar.

Uitgelichte cases

Projecten waar we trots op zijn

Kosten per lead 50% lager met Google Ads
HubSpot Marketing

Kosten per lead 50% lager met Google Ads

Hoe krijg je zoekwoorden in de google top 3?
Website Marketing

Hoe krijg je zoekwoorden in de google top 3?

DNA United Forwarders: Ingevulde formulieren +103% door HubSpot
HubSpot Website Marketing

DNA United Forwarders: Ingevulde formulieren ...

Stijging website zichtbaarheid met 20,8%
Website Marketing

Stijging website zichtbaarheid met 20,8%

Bij een nieuwe huisstijl hoort een nieuwe website!
HubSpot Website

Bij een nieuwe huisstijl hoort een nieuwe website!

addmark-insocial-cases-google-ads-kosten-lager
addmark-abo-cases-top-zoekwoorden
addmark-dna-cases-formulier-inzendingen
addmark-fruitlife-case-website-zichtbaarheid
addmark-visma-cases-nieuwe-huisstijl-nieuwe-website