Gepersonaliseerde content
Pas content aan op gegevens vanuit je CRM systeem.
Het HubSpot CMS Hub is een tool voor het ontwerpen, hosten en onderhouden van een gebruiksvriendelijke website. CMS Hub is aangedreven door het CRM systeem waardoor je websites kunt bouwen met als uitgangspunt de klantervaring.
Doordat HubSpot CMS deel uitmaakt van het HubSpot CRM platform, kan je je website volledig aan laten drijven door je CRM. Op deze manier kan je door middel van je verzamelde data een gepersonaliseerde website opbouwen, betere content creëren door continu te optimaliseren en kan je alle resultaten bijhouden in rapportages.
Het CMS helpt marketeers om onafhankelijk websitepagina's te maken, bij te werken en te optimaliseren. Door middel van drag and drop bouw je de pagina's makkelijk op.
Binnen het HubSpot CMS heb je verschillende SEO opties. Zo zet je je zoekwoordonderzoek om in Pillar Pages en Clusters en krijg je concrete adviezen over je websitepagina's.
Een website design die responsive is voor elk apparaat. Tegenwoordig hebben we te maken met mobile first, het is dan ook zeker belangrijk dat je website op alle apparaten goed werkt.
Stel je content af op relevante gegevens vanuit je CRM. Laat verschillende doelgroepen verschillende content of call-to-actions door middel van smart content.
Optimaliseer je website door middel van A/B testen en test zo welke content het beste aanslaat. Met HubSpot CMS is het mogelijk om het verkeer 50/50 te verdelen of een adaptive test met 5 varianten uit te voeren.
Creëer verschillende call-to-actions om je bezoekers om te zetten in leads. Door middel van smart rules laat je verschillende call-to-actions zien aan verschillende doelgroepen.
Het CMS helpt marketeers om onafhankelijk websitepagina's te maken, bij te werken en te optimaliseren. Door middel van drag and drop bouw je de pagina's makkelijk op.
Binnen het HubSpot CMS heb je verschillende SEO opties. Zo zet je je zoekwoordonderzoek om in Pillar Pages en Clusters en krijg je concrete adviezen over je websitepagina's.
Een website design die responsive is voor elk apparaat. Tegenwoordig hebben we te maken met mobile first, het is dan ook zeker belangrijk dat je website op alle apparaten goed werkt.
Stel je content af op relevante gegevens vanuit je CRM. Laat verschillende doelgroepen verschillende content of call-to-actions door middel van smart content.
Optimaliseer je website door middel van A/B testen en test zo welke content het beste aanslaat. Met HubSpot CMS is het mogelijk om het verkeer 50/50 te verdelen of een adaptive test met 5 varianten uit te voeren.
Creëer verschillende call-to-actions om je bezoekers om te zetten in leads. Door middel van smart rules laat je verschillende call-to-actions zien aan verschillende doelgroepen.
Naast het personaliseren van je marketing, sales en service, is het ook belangrijk om je website zo persoonlijk mogelijk te maken. Door de koppeling tussen je CMS en je CRM is het mogelijk om je content aan te passen op alle gegevens vanuit je CRM. Zo kan je je content aanpassen op basis van locatie, levenscyclus, apparaat en taal.
Door middel van smart rules pas je blokken content of call-to-actions aan op basis van levenscyclus, en laat je bijvoorbeeld een lead iets anders zien dan een klant.
Met het HubSpot CMS kan je snel en makkelijk meegaan in de bedrijfsgroei. Zo kan je met deze CMS tool makkelijk opschalen en is alles makkelijk in te stellen zonder irritante plugins met eventuele beperkingen zoals je gewend bent met andere CMS systemen.
Pas content aan op gegevens vanuit je CRM systeem.
Door het continu monitoren van de website resultaten, kan je de content blijven optimaliseren.
Schaal je website op wanneer je bedrijf groeit.
Alles wat je nodig hebt voor het bouwen en schalen van een krachtige en geoptimaliseerde website die converteert vind je in het HubSpot CMS. Er zijn verschillende opties voor het aanschaffen van de tool.
Voor de volledige prijslijst kan je terecht op de HubSpot pricing pagina.
De marketing hub van HubSpot is beschikbaar binnen verschillende abonnementsprijzen. Er is een gratis variant met basis tools en verder drie betaalde abonnementen. Afhankelijk van de tools die je wil gebruiken en het aantal marketing contacten die je wil benaderen is er een passend abonnement. Zo kun je snel aan de slag met HubSpot en is het daarnaast mogelijk om makkelijk op te schalen.
HubSpot is een uitgebreid CRM-systeem dat veelzijdig inzetbaar en erg gebruiksvriendelijk is. Het CRM-platform bevat wel zes verschillende ‘hubs’, waarmee de verschillende ingebouwde software pakketten worden uitgedrukt. Lees hieronder meer over de functies van elke HubSpot Hub.