Service Onboarding
Wij zorgen voor een uitstekende onboarding van je Service omgeving.
Met Inbound Service streef je ernaar om altijd klaar te staan voor je klanten. Op deze manier zorg je voor een pro actieve service op het juiste moment. Los klantvragen snel, efficiënt en goed op en zorg ervoor dat huidige klanten promotors worden.
Klantervaringen zijn erg belangrijk binnen je bedrijf. Het is niet alleen belangrijk voor het verbeteren van je service, maar geeft ook nieuwe (potentiële) klanten een goed beeld van het bedrijf.
Door feedback te vragen kan je de klanten beter begrijpen. Door middel van de feedback survey mogelijkheid in Service Hub kan je meerdere surveys uitzetten om een beter inzicht te krijgen van de klantervaring. Je kan dit doen door simpele ja/nee vragen of een korte vragenlijst. Hiermee ontdek je (eventuele) problemen of frustraties die er bij de klanten zijn.
In HubSpot is het mogelijk om een gezamenlijke team inbox in te stellen. Zo is het makkelijk samenwerken en komen alle inkomende vragen op één plek binnen.
Naar mate je bedrijf groeit, nemen ook de klantvragen toe. Met tickets vanuit HubSpot houd je controle over deze vragen. Je creëert overzicht over alle inkomende emails en zo zie je geen klantvragen over het hoofd.
Door middel van een knowledge base voorkom je om meerdere keren dezelfde vragen te beantwoorden. Je schrijft artikelen die antwoord geven op de meestgestelde vragen en zo bespaar je tijd.
Met de feedback tool binnen Service kun je gemakkelijk (automatisch) feedback surveys uitsturen naar je huidige klanten. Hiermee kun je onder andere de NPS (net promotor score) berekenen.
Binnen Inbound Service verzamel je veel waardevolle informatie over je klanten en services. Door middel van reporting kan je deze gegevens inzichtelijk krijgen en maak je gemakkelijk analyses.
In HubSpot is het mogelijk om een gezamenlijke team inbox in te stellen. Zo is het makkelijk samenwerken en komen alle inkomende vragen op één plek binnen.
Naar mate je bedrijf groeit, nemen ook de klantvragen toe. Met tickets vanuit HubSpot houd je controle over deze vragen. Je creëert overzicht over alle inkomende emails en zo zie je geen klantvragen over het hoofd.
Door middel van een knowledge base voorkom je om meerdere keren dezelfde vragen te beantwoorden. Je schrijft artikelen die antwoord geven op de meestgestelde vragen en zo bespaar je tijd.
Met de feedback tool binnen Service kun je gemakkelijk (automatisch) feedback surveys uitsturen naar je huidige klanten. Hiermee kun je onder andere de NPS (net promotor score) berekenen.
Binnen Inbound Service verzamel je veel waardevolle informatie over je klanten en services. Door middel van reporting kan je deze gegevens inzichtelijk krijgen en maak je gemakkelijk analyses.
Het is best tijdrovend om vaak dezelfde vragen van je klanten te moeten beantwoorden. Binnen HubSpot Service kan je gebruik maken van een Knowledge Base. Door duidelijke artikelen te schrijven over de producten/diensten die je aanbiedt, kan je ervoor zorgen dat veel voorkomende vragen beantwoord worden.
Naast dat het tijd scheelt om deze vragen te beantwoorden, kunnen deze pagina’s en zoekwoorden ook weer geïndexeerd worden in Google waardoor je SEO score ook verbeterd.
Wij zorgen voor een uitstekende onboarding van je Service omgeving.
Samen kijken we naar een efficiënt proces voor het serviceteam.
HubSpot kan koppelen met veel verschillende tools.
Inbound Service is een belangrijk onderdeel van HubSpot. Gecombineerd met Marketing en Sales zorg je ervoor dat ieder onderdeel gebruik kan maken van dezelfde klantdata. Hierdoor kan je service bieden op de juiste momenten binnen de customer journey.
De Service Hub is gebouwd om je klanten te veranderen in promotors van je bedrijf en om je bedrijfssucces te vergroten.