Inbound Service
Inbound Service
Met Inbound Service streef je ernaar om altijd klaar te staan voor je klanten. Op deze manier zorg je voor een pro actieve service op het juiste moment. Los klantvragen snel, efficiënt en goed op en zorg ervoor dat huidige klanten promotors worden.
Verbeter je service door feedback van klanten
Klantervaringen zijn erg belangrijk binnen je bedrijf. Het is niet alleen belangrijk voor het verbeteren van je service, maar geeft ook nieuwe (potentiële) klanten een goed beeld van het bedrijf.
Door feedback te vragen kan je de klanten beter begrijpen. Door middel van de feedback survey mogelijkheid in Service Hub kan je meerdere surveys uitzetten om een beter inzicht te krijgen van de klantervaring. Je kan dit doen door simpele ja/nee vragen of een korte vragenlijst. Hiermee ontdek je (eventuele) problemen of frustraties die er bij de klanten zijn.
Service tools
Conversaties
In HubSpot is het mogelijk om een gezamenlijke team inbox in te stellen. Zo is het makkelijk samenwerken en komen alle inkomende vragen op één plek binnen.
Tickets
Naar mate je bedrijf groeit, nemen ook de klantvragen toe. Met tickets vanuit HubSpot houd je controle over deze vragen. Je creëert overzicht over alle inkomende emails en zo zie je geen klantvragen over het hoofd.
Knowledge base
Door middel van een knowledge base voorkom je om meerdere keren dezelfde vragen te beantwoorden. Je schrijft artikelen die antwoord geven op de meestgestelde vragen en zo bespaar je tijd.
Customer feedback
Met de feedback tool binnen Service kun je gemakkelijk (automatisch) feedback surveys uitsturen naar je huidige klanten. Hiermee kun je onder andere de NPS (net promotor score) berekenen.
Reporting
Binnen Inbound Service verzamel je veel waardevolle informatie over je klanten en services. Door middel van reporting kan je deze gegevens inzichtelijk krijgen en maak je gemakkelijk analyses.
Meer weten over Inbound?
Download de Whitepaper Inbound MarketingRicht je knowledge base in voor een efficiënte service
Het is best tijdrovend om vaak dezelfde vragen van je klanten te moeten beantwoorden. Binnen HubSpot Service kan je gebruik maken van een Knowledge Base. Door duidelijke artikelen te schrijven over de producten/diensten die je aanbiedt, kan je ervoor zorgen dat veel voorkomende vragen beantwoord worden.
Naast dat het tijd scheelt om deze vragen te beantwoorden, kunnen deze pagina’s en zoekwoorden ook weer geïndexeerd worden in Google waardoor je SEO score ook verbeterd.
HubSpot Service
Service proces inrichten
Samen kijken we naar een efficiënt proces voor het serviceteam.
HubSpot integraties
HubSpot kan koppelen met veel verschillende tools.
Marketing, Sales en Service
Inbound Service is een belangrijk onderdeel van HubSpot. Gecombineerd met Marketing en Sales zorg je ervoor dat ieder onderdeel gebruik kan maken van dezelfde klantdata. Hierdoor kan je service bieden op de juiste momenten binnen de customer journey.
De Service Hub is gebouwd om je klanten te veranderen in promotors van je bedrijf en om je bedrijfssucces te vergroten.
Reviews van onze klanten
Motto van ons bedrijf: "Whatever it takes, we take it there!!". Heel fijn dat de werkwijze van onze partner Addmark in Goes (HubSpot CRM Marketing & Sales & Service) hier volledig op aansluit. Eerste fase (na een supervoorbereiding) in 2 weken voor mekaar, naadloos overgestapt met onze Salesafdeling op HubSpot.
Het werken met Addmark hebben wij als erg prettig ervaren. Vooral de Hands on mentaliteit werkt erg plezierig. Onze Website en Brochure zijn volledige door Addmark onderhanden genomen naar een wat meer rebelse insteek.
Wij werken nog steeds samen met Addmark en het is een prettige marketing/HubSpot partner. Samen werken wij aan constante optimalisaties en features voor onze organisatie binnen de marketing hub. Ook ondersteunen zij ons met onze SEO doelstellingen. Dit verloopt allemaal goed en ze denken altijd met ons mee!
Wat een mooi bedrijf om mee samen te werken, twee jonge ondernemers die voor meer dan 100% klaarstaan voor hun klanten. Ze denken mee, zijn flexibel en enorm gedreven en enthousiast. Een echte aanrader om je bedrijf online goed in de markt te zetten!
De keuze voor AddMark is een duidelijke keuze. Ze pakken je ideeën op en maken het zichtbaar. Van a-z hebben ze me meegenomen in de stappen die zij wilde maken voor NeemDirk. Achter het merk NeemDirk zit een hoop data welke ze op een Jip&Janneke manier kunnen vertalen naar mij. Ze kunnen achter de schermen dagelijks aan de knoppen draaien zodat het resultaat sneller kan worden geboekt. Kortom de doelstelling wordt uit handen gegeven en misschien wel sneller bereikt dan we ooit hadden gedacht.